• Zwroty i Reklamacje

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwrotom nie podlegają produkty z kategorii wyprzedaż, a także ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotu kostiumów kąpielowych, body oraz bielizny.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Prosimy o przemyślane zakupy.


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@vespere.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


Aby odstąpić od umowy zawartej na stronie platformy dropshippingowej Vespere.pl, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@vespere.pl.

Dane do zwrotu zostaną przesłane do Państwa po wcześniejszym kontakcie z nami. Wszystkie zwroty są adresowane na zagraniczny adres. Nie przyjmujemy zwrotów na nasz adres firmowy.

Zastrzegamy sobie, że nie przyjmujemy zwrotów na nasz adres firmowy zamówień hurtowych powyżej 4 sztuk.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy: - w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu nie ma możliwości zwrotu towaru.

Zastrzegamy sobie, że nie przyjmujemy zwrotów na nasz adres firmowy zamówień hurtowych powyżej 4 sztuk. Adres do zwrotu w takim przypadku przesyłamy do naszych dostawców zagranicznych.


Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości. 

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek. Zwracamy się z prośbą o dołączenie formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.